- Bedankjes 216
Beginnersvraag
- Bram Schim van der Loeff
- Auteur
Beginnersvraag
20 aug 2018 12:42
letterlijk.
Ik heb een Aldfaer bestand op een oude PC (= toegankelijk) en wil dat op mijn Mac kopieëren -> dank aan initiatief voor een Macversie - en ben bereid dat handmatig te doen als ik het bestand niet, bijv. via flash of USB stick, kan overbrengen. Nu ben ik stom genoeg vergeten hoe je überhaupt een bestand/stamboom begint op Aldfaer - i.h.b. nu op deze Mac-app. Excuses voor deze échte beginnersvraag.
Ik heb een Aldfaer bestand op een oude PC (= toegankelijk) en wil dat op mijn Mac kopieëren -> dank aan initiatief voor een Macversie - en ben bereid dat handmatig te doen als ik het bestand niet, bijv. via flash of USB stick, kan overbrengen. Nu ben ik stom genoeg vergeten hoe je überhaupt een bestand/stamboom begint op Aldfaer - i.h.b. nu op deze Mac-app. Excuses voor deze échte beginnersvraag.
- G W Sandberg
Lees minder
Lees meer
Re: Beginnersvraag
20 aug 2018 12:49
Beste Bram,
Wat dacht U van Menu-Bestand-Nieuw (in versie 6.2) ?
Overigens: elders op dit forum is te lezen dat Aldfaer versie 7.xx mogelijk nog niet lekker werkt op een Apple.
Wat dacht U van Menu-Bestand-Nieuw (in versie 6.2) ?
Overigens: elders op dit forum is te lezen dat Aldfaer versie 7.xx mogelijk nog niet lekker werkt op een Apple.
- Bram Schim van der Loeff
- Auteur
Re: Beginnersvraag
20 aug 2018 13:09
Dank - inderdaad!
En inderdaad - werkt nog niet lekker, moet ook een helse klus zijn.
En inderdaad - werkt nog niet lekker, moet ook een helse klus zijn.