- Bedankjes 0
herinrichting mappen/bestanden
- Peter Wiss
- Auteur
Lees minder
Lees meer
herinrichting mappen/bestanden
09 aug 2018 15:19
In de loop van de tijd ben ik onnauwkeurig geweest met het inrichten van sub mappen in mappen. Op mijn pc moeten een aantal bestanden "recht"gezet worden. Wie in de Flevopolder is bereid bij mij thuis me hiermee te helpen?
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
- Peter Wiss
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
Re: herinrichting mappen/bestanden
10 aug 2018 10:07 - 10 aug 2018 10:11
Hartelijk dank voor de reactie. In verband met vakantie wil ik nog even 2 weken wachten. Wellicht iemand die wel in de buurt woont. Anders wil ik er graag gebruik van maken.
Persoonlijke gegevens zijn verwijderd daar deze in uw Profiel (zie de Tab) thuishoren
webmaster
Persoonlijke gegevens zijn verwijderd daar deze in uw Profiel (zie de Tab) thuishoren
webmaster
Laatst bewerkt 10 aug 2018 10:11 door Webmaster.
- Peter Wiss
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
26 aug 2018 10:37
Eerder hadden we contact over hulp bij opschonen bestanden. Andere hulp is me niet aangeboden. Graag wil ik van dit aanbod gebruik maken. Is het om suggestie om maandag 14.00 uur, of 19.00 uur telefonisch contact te hebben? Anders graag suggestie voor een ander tijdstip.
vriendelijke groet,
Peter Wiss
vriendelijke groet,
Peter Wiss
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
26 aug 2018 10:50
Klik op mijn naam of foto in de linker kolom om mijn e-mailadres te zien, en stuur mij een mail om verder af te spreken.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
27 aug 2018 22:27
Via een Teamviewersessie mappen en bestanden waar nodig aangepast en gerangschikt naar een standaardinstallatie. Alles werkt nu naar wens.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Peter Wiss