foutmelding bij opvragen bepaalde stamboom

Lees meer

foutmelding bij opvragen bepaalde stamboom

08 aug 2018 20:21
Geachte dames en heren,

Ik had al een eerdere poging een vraag te stellen gedaan maar ik heb deze onvolledig verzonden.
Bij het openen van een bepaald stamboombestand, niet bij andere krijg ik de volgende 2 meldingen:

1
Bestand C:\Users\hennie\Documents\Aldfaer\Stambomen\_0xADFAE350_genealogie vd wielen herpen\genealogie vd wielen herpen_kp.alf is niet aanwezig

Aldfaer probeert deze fout te herstellen.
2
Aldfaer heeft de fout helaas niet kunnen herstellen.
Verwijder de verborgen map "C:\Users\hennie\Documents\Aldfaer\Stambomen\_0xADFAE350_genealogie vd wielen herpen" en open de stamboom dan opnieuw, of zet een recente veiligheidskopie terug.
Ik beantwoord bij elke afsluiting van het programma de vraag om een veiligheidskopie te maken met ja en deze wordt in de map veiligheidskopieën opgeslagen in probeer ik een kopie terug te zetten, heeft een andere extensie nl *.alx i.p.v.*.aldf
Tussen deze 2 meldingen verschijnt er wel 2 keer een groen balkje ten teken dat het programma aan het zoeken is maar ik kom niet verder.
Vervolgens zoek ik een veiligheidskopie op en krijg dezelfde 2 meldingen.
Kunt u mij misschien verder helpen? Bij voorbaat dank.

Lees meer

Re: foutmelding bij opvragen bepaalde stamboom

08 aug 2018 20:38
Het betekent nl dat waarschijnlijk bij afsluiten van Aldfaer een storing is geweest mogelijk door gebruik van OneDrive, een ander cloudservice of een automatisch backupprogramma, en zodoende het bestand beschadigd is.
Open de recenste veiligheidskopie. (*alx zijn veiligheidskopieën - *.aldf zijn de stamboombestanden.)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: HAJ

Lees meer

08 aug 2018 20:48 - 08 aug 2018 20:49
Heb de meest recente veiligheidskopie gebruikt maar geeft dezelfde melding. Bij andere stamboombestanden heb ik dit probleem niet en ik gebruik one-drive niet, werk alleen lokaal. Dank u.
Laatst bewerkt 08 aug 2018 20:49 door HAJ.

Lees meer

08 aug 2018 20:59
Probeer eens met een minder recente VK.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: HAJ

Gemaakt door Kunena