- Bedankjes 1634
Snellere computer
- Han Kortekaas
-
Lees minder
Lees meer
Re: Snellere computer
05 sep 2018 18:39
Ruud,
je weet dat jouw commentaar niet goed is. Ik heb de opmerking geplaatst dat andere programma's, bij de aanmaak van zo'n groot html bestand, even gesloten moeten zijn. En dat heeft niets te maken met het wel/niet opnemen van afbeeldingen. Het laatste heeft te maken met de maximale grootte van een html bestand.
je weet dat jouw commentaar niet goed is. Ik heb de opmerking geplaatst dat andere programma's, bij de aanmaak van zo'n groot html bestand, even gesloten moeten zijn. En dat heeft niets te maken met het wel/niet opnemen van afbeeldingen. Het laatste heeft te maken met de maximale grootte van een html bestand.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Chris Kuipers
- Chris Kuipers
- Auteur
06 sep 2018 15:03
Ik werk sinds kort in de cloud.
Al geprobeerd zonder aktes en/of foto’s
En meer dan genoeg geduld betracht.
Voorstel van virtueel geheugen heb ik voorgelegd aan mijn IT adviseur.
Al geprobeerd zonder aktes en/of foto’s
En meer dan genoeg geduld betracht.
Voorstel van virtueel geheugen heb ik voorgelegd aan mijn IT adviseur.
- Chris Kuipers
- Auteur
06 sep 2018 16:47 - 06 sep 2018 16:51
Zojuist een HTM gemaakt van 41.330 personen.
Hiervan een PDF bestand maken loopt vast.
Via de printer functie.
De computer vraagt wel om het script te be”eindigen, omdat anders de computer kan vastlopen.
Hiervan een PDF bestand maken loopt vast.
Via de printer functie.
De computer vraagt wel om het script te be”eindigen, omdat anders de computer kan vastlopen.
Laatst bewerkt 06 sep 2018 16:51 door Chris Kuipers.
- Han Kortekaas
-
06 sep 2018 16:56 - 06 sep 2018 17:18
Let dat dan ook eens voor aan uw IT adviseur.
Ik denk dat het dus nu buiten Aldfaer om gaat. Aldfaer heeft een html bestand gemaakt hetwelk u een pdf van wilt maken. Dat zult u moeten doen door dit via een virtuele printer heen te halen. Die daar een PDF formaat van kan maken of inlezen in Word 365.
Zie Bonus rapporten -> Grafisch . Grafische afdrukken waar o.m. de virtuele printer aan de orde komt.
Overigens is dit dus niet meer volgens de titel van dit onderwerp.
Ik denk dat het dus nu buiten Aldfaer om gaat. Aldfaer heeft een html bestand gemaakt hetwelk u een pdf van wilt maken. Dat zult u moeten doen door dit via een virtuele printer heen te halen. Die daar een PDF formaat van kan maken of inlezen in Word 365.
Zie Bonus rapporten -> Grafisch . Grafische afdrukken waar o.m. de virtuele printer aan de orde komt.
Overigens is dit dus niet meer volgens de titel van dit onderwerp.
Laatst bewerkt 06 sep 2018 17:18 door Han Kortekaas.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Chris Kuipers