- Bedankjes 1024
Aldfaer loopt vast
- R. Arras
- Auteur
Aldfaer loopt vast
26 jul 2018 14:54
Wanneer ik een persoon wil verwijderen (bv. dubbelganger), loopt Aldfaer vast. Moet dan het programma beeïndigen via taakbeheer. Heel vervelend.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
Re: Aldfaer loopt vast
26 jul 2018 15:37
Waar is Aldfaer geïnstalleerd, in C:\Aldfaer of Program Files? Het laatste mag niet.
- R. Arras
- Auteur
26 jul 2018 16:08
Aldfaer is geïnstallerd in c:/Aldfaer. Heb telkens opnieuw hetzelfde probleem.
- Ruud de Ruiter
-
26 jul 2018 18:50
Dag, Is dat bij één en dezelfde persoon en wordt deze (na herstart) al dan niet verwijderd of ook bij andere "dubbelgangers"?
Uw stamboombestanden staan toch niet in onedrive, i-cloud of dergelijke? Alleen Materiaal of Veiligheidskopie's kunnen ongestraft daar gesplaatst worden.
Uw stamboombestanden staan toch niet in onedrive, i-cloud of dergelijke? Alleen Materiaal of Veiligheidskopie's kunnen ongestraft daar gesplaatst worden.
- R. Arras
- Auteur
26 jul 2018 20:24
Is bij verschillende personen. Bij de vorige versie van Aldfaer had ik dat probleem niet. Ik zou graag teruggaan naar de vorige versie, die was stabieler en aangenamer om mee te werken (ik kon de resolutie van mijn scherm groter zetten). Maar spijtig genoeg gaat dat niet.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
26 jul 2018 20:45 - 26 jul 2018 20:46
Spijtig beantwoord u Ruud's vraag niet betreffende OneDrive ....Het zou de oorzaak van het probleem kunnen zijn. Mag ik aannemen dat u met W7 of W10 werkt?
Terug naar v. 6.2 kan wel door te downloaden en installeren vanaf de Aldfaer website. . Vergeet vervolgens niet bij de Instellingen > Algemeen de vink uit te zetten bij automatische update. Alleen bestanden die in v. 6.2 zijn gemaakt kunnen in deze versie gelezen worden.
Terug naar v. 6.2 kan wel door te downloaden en installeren vanaf de Aldfaer website. . Vergeet vervolgens niet bij de Instellingen > Algemeen de vink uit te zetten bij automatische update. Alleen bestanden die in v. 6.2 zijn gemaakt kunnen in deze versie gelezen worden.
Laatst bewerkt 26 jul 2018 20:46 door JayCee.
- Ruud de Ruiter
-
26 jul 2018 20:46
Helaas half antwoord.
Zijn deze na herstart verwijderd of niet ?
Zijn deze na herstart verwijderd of niet ?
- R. Arras
- Auteur
26 jul 2018 20:52
Bestand staat op harde schijf.
Persoon is verwijderd na de nieuwe start. Eén keer moest ik een oudere copy gebruiken omdat de laatst gebruikte (waar ik de persoon verwijderd had) niet meer wilde opstarten. Gelukkig dat ik steeds een copy maak vooraleer ik belangrijke aanvullingen doe.
Persoon is verwijderd na de nieuwe start. Eén keer moest ik een oudere copy gebruiken omdat de laatst gebruikte (waar ik de persoon verwijderd had) niet meer wilde opstarten. Gelukkig dat ik steeds een copy maak vooraleer ik belangrijke aanvullingen doe.
- R. Arras
- Auteur
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
26 jul 2018 20:56Als u bij de instellingen een autoamtische veiligheidskopie maken aanvinkt doet Aldfaer dit automatisch na elke toevoeging/wijziging bij afsluiten.R. Arras schreef : Gelukkig dat ik steeds een copy maak vooraleer ik belangrijke aanvullingen doe.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: R. Arras
- R. Arras
- Auteur
26 jul 2018 21:14
Heb oude versie geïnstalleerd, maar het wil mijn bestand niet openen : "gemaakt met nieuwe versie van Aldfaer. Download de nieuwe versie ....."