- Bedankjes 1024
Aldfaer 7 bonus rapporten overige rapporten
- Wim Blok
- Auteur
Aldfaer 7 bonus rapporten overige rapporten
25 jul 2018 18:07
Vandaag op een Wndows 10 een stamboom geopend, maar daar mankeren bonus rapporten en overige rapporten enz, eerder was het eenvoudig die te vinden en te installeren maar nu voor mij niet.
help!
Mvg Wim
help!
Mvg Wim
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
Re: Aldfaer 7 bonus rapporten overige rapporten
25 jul 2018 18:26
Ga naar Extra > Instellingen > Algemeen en vink 'Controleren op updates bij opstarten'. Sluit Aldfaer en start opnieuw. De installatie zou nu automatisch moeten gebeuren.
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 302
25 jul 2018 19:32
Wim,
Ik neem aan dat je een automatische update van Aldfaer hebt uitgevoerd en daarbij ook het verzoek hebt gekregen om de Bonus rapporten te installeren?
Ga naar Instellingen (Ctrl+I) Bestanden
En dan moet indien je volgende instellingen zien.
Waar je op moet letten is dat er verbindinsstreepjes staan tussen Aldfaer-sjablonen\Aldfaer-rapporten
en Aldfaer-sjablonen\Grafische rapporten DEze zijn voor de standaard Aldfaer rapporten.
De invoegtoepassingen dient C:\Users\gebruikersnaam\Documents\Aldfaer\Invoegtoepassingen\
Ik neem aan dat je een automatische update van Aldfaer hebt uitgevoerd en daarbij ook het verzoek hebt gekregen om de Bonus rapporten te installeren?
Ga naar Instellingen (Ctrl+I) Bestanden
En dan moet indien je volgende instellingen zien.
Waar je op moet letten is dat er verbindinsstreepjes staan tussen Aldfaer-sjablonen\Aldfaer-rapporten
en Aldfaer-sjablonen\Grafische rapporten DEze zijn voor de standaard Aldfaer rapporten.
De invoegtoepassingen dient C:\Users\gebruikersnaam\Documents\Aldfaer\Invoegtoepassingen\
- Wim Blok
- Auteur
25 jul 2018 20:00
Helaas Meije de vraag om Bonus rapporten te installeren kreeg ik niet.
JaCee bij het afsluiten krijg ik een vraag om opslaan als en daar weet ik niet wat Aldfaer wenst, ik krijg in ieder geval na een poging iets daar in te vullen de melding dat het gewenste rapport niet gemaakt kan worden.
Mvg Wim
JaCee bij het afsluiten krijg ik een vraag om opslaan als en daar weet ik niet wat Aldfaer wenst, ik krijg in ieder geval na een poging iets daar in te vullen de melding dat het gewenste rapport niet gemaakt kan worden.
Mvg Wim