- Bedankjes 1024
Problemen met de nieuwste Aldfaer versie
- Wim Blok
- Auteur
Problemen met de nieuwste Aldfaer versie
20 jul 2018 18:45
Sinds de nieuwste versie van Aldfaer ondervind ik meeerdere onbehagelijke situaties.
Het ene is dat ctrl+c naar ctrl+v niet meer werkt ik moet inplaats "kopier" kiezen.
Het andere is dat wanneer ik op een groen merkje van MyHeritage klik krijg ik een melding dat mijn Wachtwoord is verlopen, dit laatste was ook eerder maandenlang een plaag in de vorige versie van Aldfaer.
Mvg Wim
Het ene is dat ctrl+c naar ctrl+v niet meer werkt ik moet inplaats "kopier" kiezen.
Het andere is dat wanneer ik op een groen merkje van MyHeritage klik krijg ik een melding dat mijn Wachtwoord is verlopen, dit laatste was ook eerder maandenlang een plaag in de vorige versie van Aldfaer.
Mvg Wim
- Francke
Re: Problemen met de nieuwste Aldfaer versie
20 jul 2018 23:04
't Is misschien tegen het zere been, maar als jou was, zou ik weer terugkeren naar versie 6.2 en wachten tot de opvolger van versie 7.0 er is en dan hier regelmatig even polshoogte nemen om te zien of eea beter gaat. Ik hoop voor je dat je nog een stamboom hebt van versie 6.2 zo niet dan ben je veroordeeld tot versie 7.0.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
20 jul 2018 23:31
@ Francke
Dit is een antwoord dat geen steek houdt daar beide aangehaalde onbehaaglijke situaties geen Aldfaer probleem is.
Dit is een antwoord dat geen steek houdt daar beide aangehaalde onbehaaglijke situaties geen Aldfaer probleem is.
- Wim Blok
- Auteur
21 jul 2018 09:57
Heeft Aldfaer niet langer de afspraak met MyHeritage sinds inplaats van info er dus een melding komt om in te loggen en een melding dat mijn wachtwoord is verlopen? is dit wel of niet een Aldfaer zaak?
Mvg Wim
Mvg Wim
- Ruud de Ruiter
-
21 jul 2018 10:04
Zoals door Wim is aangegeven, werkt hij op PC met XP en PC met W7.
Dus eerst duidelijkheid onder welke systeem hij een probleem heeft.
Als dat XP is, dan is bekend dat V7.0 nog niet goed werkt. Onder voorbehoud, OK in eerstvolgende update. Wanneer? Als die klaar is.
MH melding is geen Aldfaer zaak maar politiek van MH
Dus eerst duidelijkheid onder welke systeem hij een probleem heeft.
Als dat XP is, dan is bekend dat V7.0 nog niet goed werkt. Onder voorbehoud, OK in eerstvolgende update. Wanneer? Als die klaar is.
MH melding is geen Aldfaer zaak maar politiek van MH
- Wim Blok
- Auteur
21 jul 2018 17:20
Iets wat nog erger is!
De namen/teksten onder afbeeldingen worden zonder bewerking van mijn kant veranderd, voor zover ik kan zien wordt er dan een naam van een andere afbeelding foutief daar gebruikt.
Ik meen niet iets gelezen te hebben dat Aldfaer 7.0 niet goed op mijn Pc zou werken toen die nieuwe versie kwam.
Dit is ernstig!
Mvg Wim
De namen/teksten onder afbeeldingen worden zonder bewerking van mijn kant veranderd, voor zover ik kan zien wordt er dan een naam van een andere afbeelding foutief daar gebruikt.
Ik meen niet iets gelezen te hebben dat Aldfaer 7.0 niet goed op mijn Pc zou werken toen die nieuwe versie kwam.
Dit is ernstig!
Mvg Wim
- Francke
21 jul 2018 19:38
Zoals eerder gezegd: blijf bij de oude versie 6.2
Veel van de zaken die je hier noemt zijn al eerder op het forum gemeld en er wordt aan gewerkt, maar zal waarschijnlijk wel even duren.
Veel van de zaken die je hier noemt zijn al eerder op het forum gemeld en er wordt aan gewerkt, maar zal waarschijnlijk wel even duren.
- Ruud de Ruiter
-
21 jul 2018 20:46 - 21 jul 2018 20:47
Wim,
Wees duidelijk. Welk Windows gebruik je op de betreffende PC en wat is de installatie locatie van het Aldfaer programma
@Francke
Gezien uw opmerking neem ik aan dat u nog steeds versie 6.2 gebruikt...
Wees duidelijk. Welk Windows gebruik je op de betreffende PC en wat is de installatie locatie van het Aldfaer programma
@Francke
Gezien uw opmerking neem ik aan dat u nog steeds versie 6.2 gebruikt...
Laatst bewerkt 21 jul 2018 20:47 door Ruud de Ruiter.
- Francke
21 jul 2018 21:59 - 21 jul 2018 22:00
Zolang er te veel fouten ed zijn ga ik niet over op versie 7 om gegevens in mijn database in te voeren. Ik heb hem wel geinstalleerd voor 'onderzoek' en dergelijke.
Laatst bewerkt 21 jul 2018 22:00 door Francke.
- Wim Blok
- Auteur
22 jul 2018 09:01
Hei Ruud,ik heb Windows 7 op de laptop, en Aldfaer staat in C:\Aldfaer
Mvg Wim
Mvg Wim
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
22 jul 2018 09:49Dat fenomeen is onderkent en wordt aan gesleuteld. Doch wees gerust, de juiste tekst is niet verdwenen.Wim Blok schreef : ...De namen/teksten onder afbeeldingen worden zonder bewerking van mijn kant veranderd...
- Wim Blok
- Auteur
22 jul 2018 16:53
Is er een manier om terug te komen naar Aldfaer ver 6, want dit is niet om uit te houden!!!
Mvg Wim
Mvg Wim