- Bedankjes 1024
Laatste geinstalleerde versie
- Reginald
- Auteur
Laatste geinstalleerde versie
15 jul 2018 13:48
een paar problemen blijven terugkomen.
ik heb gekeken of er meer bestanden van Aldfear actief zijn, dat heb ik niet kunnen vaststellen.
Omdat ik de volgende melding krijg als ik start:
''Het bestand kan niet exclusief geopend worden. Start daarom geen tweede Aldfaer-sessie''
Er wordt dan wel maar een bestand (het juiste) gestart.
Tweede probleem: TEKST in POPUP: '' Kan bestand in notitie niet openen''
Als ik ergens een stukje tekst bij een notitie kopieer, kan ik geen enkele volgende stap zetten, die wordt geblokkeerd door bovenstaande Popup. Ik ontdekte dat als er een blauw blokje blijft in het gekopieerde deel en ik dat uitzet, ik weer verder kan. Maar het gebeurd ook dat ik niet verder kan en ook geen blauw blokje in het gekopieerde deel meer kan vinden. Dan kan ik alleen maar sluiten en weer heropenen !
Of ik krijg na een paar maal vruchteloos proberen verder te gaan een Popup als in bijlage.
Begin wat moedeloos te worden, na jarenlang fijn met Aldfear gewerkt te hebben
ik heb gekeken of er meer bestanden van Aldfear actief zijn, dat heb ik niet kunnen vaststellen.
Omdat ik de volgende melding krijg als ik start:
''Het bestand kan niet exclusief geopend worden. Start daarom geen tweede Aldfaer-sessie''
Er wordt dan wel maar een bestand (het juiste) gestart.
Tweede probleem: TEKST in POPUP: '' Kan bestand in notitie niet openen''
Als ik ergens een stukje tekst bij een notitie kopieer, kan ik geen enkele volgende stap zetten, die wordt geblokkeerd door bovenstaande Popup. Ik ontdekte dat als er een blauw blokje blijft in het gekopieerde deel en ik dat uitzet, ik weer verder kan. Maar het gebeurd ook dat ik niet verder kan en ook geen blauw blokje in het gekopieerde deel meer kan vinden. Dan kan ik alleen maar sluiten en weer heropenen !
Of ik krijg na een paar maal vruchteloos proberen verder te gaan een Popup als in bijlage.
Begin wat moedeloos te worden, na jarenlang fijn met Aldfear gewerkt te hebben
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
Re: Laatste geinstalleerde versie
15 jul 2018 14:19 - 15 jul 2018 14:25
Dit bericht
uit een vorige draad zou kunnen helpen. Let wel, het renamen van de *.ini bestandjes moet met gesloten Aldfaer gebeuren.
Maak een (leesbare)schermafdruk van Bestand > Zoek Aldfaer bestanden > alles aangevinkt en stuur in bijlage. Alvorens de schermafdruk te maken, maak de kolommen breed genoeg om de info volledig te tonen.
Maak een (leesbare)schermafdruk van Bestand > Zoek Aldfaer bestanden > alles aangevinkt en stuur in bijlage. Alvorens de schermafdruk te maken, maak de kolommen breed genoeg om de info volledig te tonen.
Laatst bewerkt 15 jul 2018 14:25 door JayCee.
- Reginald
- Auteur
15 jul 2018 14:52 - 15 jul 2018 14:54
Beste Jay, Bedankt voor de snelle reactie. Hierbij een afdruk van een deel van de files.
De rest zijnallemaal backups op c en op e: (externe hard disk)
De rest zijnallemaal backups op c en op e: (externe hard disk)
Laatst bewerkt 15 jul 2018 14:54 door Reginald.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
- Reginald
- Auteur
15 jul 2018 15:02
Heb nu reparatie en herstel eerst uitgevoerd. Daarna bestand opschonen uitgevoerd en krijg dan een soortgelijke popup, zie bijlage. Uitgevoerd wat daarin staat. Dan blijft hetzelfde zich bij opschonen voordoen. Een recente backup, betekend dat het werk van vandaag daar dus niet in staat en voor niets is geweest....
- Reginald
- Auteur
15 jul 2018 15:07
Had nog een tweede keer verzonden met bijlage
- Reginald
- Auteur
- Ruud de Ruiter
-
15 jul 2018 15:12
Ik denk dat de *.docx de max van 0.2 MB overschrijdt
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
15 jul 2018 15:17
Laatste bijlage niet doorgekomen. U vergeet toe te voegen.
Ik stel vast dat u twee installaties hebt van Aldfaer 7.0. waarvan één op de e-schijf, waarschijnlijk een verwisselbare schijf.
Indien u het wenst kan ik via Teamviewer even meekijken op uw pc. Hier is, wat is teamviewer. . Zo niet, maak een schermafdruk van de instellingen Bestanden en Stamboom Eigenschappen.
P.S. het is niet nodig de schermafdrukken op een Word-document te plakke. U kunt ze rechtreeks toevoegen aan het bericht.
Ik stel vast dat u twee installaties hebt van Aldfaer 7.0. waarvan één op de e-schijf, waarschijnlijk een verwisselbare schijf.
Indien u het wenst kan ik via Teamviewer even meekijken op uw pc. Hier is, wat is teamviewer. . Zo niet, maak een schermafdruk van de instellingen Bestanden en Stamboom Eigenschappen.
P.S. het is niet nodig de schermafdrukken op een Word-document te plakke. U kunt ze rechtreeks toevoegen aan het bericht.
- Reginald
- Auteur
- Reginald
- Auteur
15 jul 2018 15:25
Ik laat u meekijken via teamviewer
Ik krijg steeds meer foutmeldingen.
Kan zelfs niet meer sluiten
Ik krijg steeds meer foutmeldingen.
Kan zelfs niet meer sluiten
- Reginald
- Auteur
15 jul 2018 15:28
Hoe plaats ik teamviewer, of wat heeft u nodig moet ik alleen een code van u installeren, zoals ook vaak bij helpdesks