- Bedankjes 1024
Aldfaer werkt niet
- Base_X
- Auteur
Aldfaer werkt niet
11 jul 2018 14:09
Sinds enkele maanden heb ik Windows 10. Naast vele andere problemen loop ik er nu tegenaan dat Aldfaer niet meer (goed) werkt. Aldfaer 6.2 wilde niet openen. Na nieuwe installatie werkte het, maar slechts één keer. De volgende keer wilde het programma weer niet openen. Alleen na nieuwe installatie werkte het weer, maar slechts eenmalig. Met Aldfaer 7000 loop ik ook tegen problemen op. Áls het al opent zie ik niet meer dan een streepje op mijn desktop, óf het opent wel, maar dan krijg ik de mededeling: Unable to write to C:\Program Files\...\Aldfaer.iniprogram. Ligt dit aan Aldfaer, Windows of aan mij??
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
Re: Aldfaer werkt niet
11 jul 2018 14:19 - 11 jul 2018 14:22
Aldfaer is toch in C:\Aldfaer geïnstallerd en niet in C:\program Files?
Op deze link vindt u de aanbevolen standaardinstallatie.
Op deze link vindt u de aanbevolen standaardinstallatie.
Laatst bewerkt 11 jul 2018 14:22 door JayCee.
- Base_X
- Auteur
11 jul 2018 14:27
Ik heb Aldfaer altijd in Program files geïnstalleerd, tot nu toe zonder problemen. Ik heb Aldfaer7000 nu geïnstalleer in C:\Aldfaer. Het lijkt te werken. Zo niet dan meld ik me wel weer. Tot zover: hartelijk dank!
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
11 jul 2018 14:31
U heeft geluk gehad met v6.2 maar het is geweten dat vroeg of laat problemen zouden opduiken.
Toch even, voor alle zekerheid, nagaan of geen programma bestandjes van v.6.2 zijn achtergebleven. Zoek via Bestand > Zoek Aldfaer bestanden en vink uitsluitend Aldfaer-programmas aan en alle schijven.
Toch even, voor alle zekerheid, nagaan of geen programma bestandjes van v.6.2 zijn achtergebleven. Zoek via Bestand > Zoek Aldfaer bestanden en vink uitsluitend Aldfaer-programmas aan en alle schijven.
- Base_X
- Auteur
11 jul 2018 14:40
Ik heb alle oude/verkeerde installaties verwijderd. Pffff, ik was al bang dat ik héél veel werk kwijt zou zijn. Alles lijkt nu naar behoren te werken: Nogmaals hartelijke dank!