Bestand opent niet in versie 7

Lees meer

Bestand opent niet in versie 7

07 jul 2018 15:39
Goedendag, ik heb tot op heden zonder problemen gewerkt met versie 6.2. Na installatie van versie 7 op C:\Aldfaer (waar ook mijn data staat) krijg ik mijn bestand niet meer open, maar krijg na elkaar 4 foutmeldingen (zie bijlagen voor 1e en 2e melding ) en bij de laatste wordt Aldfaer afgesloten. Om te kunnen blijven werken heb ik alle Aldfaer-data op een externe schijf gezet en werk ik voorlopig maar weer in versie 6.2.
Graag uw hulp.
Bij voorbaat dank

Bijlagen:

Lees meer

Re: Bestand opent niet in versie 7

07 jul 2018 16:17
Uit uw bericht lees ik dat u afwijkt van een standaardinstallatie en dat het bestand zich op een usb-stick staat. Controleer en pas desnoods de instellingen voor bestanden aan na installatie van versie 7.
Hoe een standaard installatie eruit ziet u hier lezen. Het is aanbevolen om alle bestanden op de pc te laten staan. Op de usb-stick kunnen eventueel de veiligheidskopieën weggeschreven worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jan Lakeman

Lees meer

08 jul 2018 00:42
JayCee, ik heb uw advies opgevolgd een alle data op de c: schijf van mijn pc gezet in de map Aldfaer. Na installatie van versie 7 werkt het nu wel goed en zijn ook de bonus en Engelse rapporten geïnstalleerd en beschikbaar.
Dank voor uw reactie

Lees meer

08 jul 2018 09:17
Jan,
Nu pas valt het mij op dat de link naar de standaardinstallatie niet is meegegaan in mijn vorig bericht. Misschien zijn het vijgen na Pasen,maar toch hier de link ter info.
Goed dat het is opgelost.

Gemaakt door Kunena