- Bedankjes 1634
Problemen met Aldfaer 7 nieuwqe versie
- Robert Arickx
- Auteur
Re: Problemen met Aldfaer 7 nieuwqe versie
24 jun 2018 17:05
Ik heb me Teamviewer op mijn computer installeert.
Kan met U geen verbinding maken daar uw naam er niet staat.
Dank
Dank
- Oudshoorn
24 jun 2018 17:05
Sorry, maar ik ben nieuw op dit forum.
Wat is teamviewer en hoe kan ik mijn naam doorgeven?
- Han Kortekaas
-
Lees minder
Lees meer
24 jun 2018 17:37U heeft mijn handleiding niet gelezen. De bedoeling is dat u eerst met mij een afspraak maakt. Dat kunt u doen door mij een email te sturen. Klik op mijn naam aan de linkerzijde en dan ziet u mijn emailadres.Robert Arickx schreef : Ik heb me Teamviewer op mijn computer installeert.
Dank
Als we dan een tijdstip hebben afgesproken stuurt u mij de twee codes die u ziet als u Teamviewer opent.
- Han Kortekaas
-
24 jun 2018 17:38Zie het artikeltje over Teamviewer. installatie TeamviewerOudshoorn schreef : Sorry, maar ik ben nieuw op dit forum.
- Robert Arickx
- Auteur
24 jun 2018 17:54
Beste,
Ik heb gevolgd wat de heer Han Kortekaas mij aangeraden heeft. Ook ik kan Teamviewer niet onderweg.
Mag ik U vragen naar mijn eerste contact met heer Han Kortekaas van 23 juni laats leden te informeren, heb steeds de richtlijnen van deze heer gevolgd, zonder resultaat.
Dank
Ik heb gevolgd wat de heer Han Kortekaas mij aangeraden heeft. Ook ik kan Teamviewer niet onderweg.
Mag ik U vragen naar mijn eerste contact met heer Han Kortekaas van 23 juni laats leden te informeren, heb steeds de richtlijnen van deze heer gevolgd, zonder resultaat.
Dank