- Bedankjes 0
Invulvelden
- G.J.Plaggenmarsch
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Invulvelden
22 jun 2018 13:04
Hoe kun je de invulvelden verbreden. Ik gebruik nu de lettergrootte 11. De breedte van de invulvelden (personen)
veranderen niet mee.
veranderen niet mee.
- Han Kortekaas
-
Re: Invulvelden
22 jun 2018 13:23
In het hoofdvenster loopt een afscheidingslijn op de grens van de Tab Personen. In het midden zit een schuiflocatie. Klik daar op, houdt de muis daarop en schuif met de muis naar rechts.
- G.J.Plaggenmarsch
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
23 jun 2018 11:24
Ik zie in het hoofdscherm sommige letters half weergegeven of ontbreken. (zie bijgaand voorbeeld). Bij gebruik van de scheidslijn in het tabblad personen kan alleen de breedte van de invulvelden aangepast worden en niet de hoogte.
- Han Kortekaas
-
23 jun 2018 11:29
het wegvallen van gedeeltelijke letters is onderkend (staat ook al te lezen op dit Forum) en is in de volgende versie hersteld. De hoogte van de velden verandert met de lettergrootte mee.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: G.J.Plaggenmarsch
- G.J.Plaggenmarsch
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
23 jun 2018 14:48
Helaas, Ik merk nog steeds dat de dubbele g, die in de fam. naam'plaggenmars' zit de onderste twee pootjes mist
- Han Kortekaas
-
23 jun 2018 16:36U bent wel ongeduldig :dry: hoor, het probleem is onderkend zoals ik al zei en is in de volgende versie opgelost. De volgende versie heet 7.1 en moet nog uitgebracht worden.G.J.Plaggenmarsch schreef : Helaas, Ik merk nog steeds dat de dubbele g, die in de fam. naam'plaggenmars' zit de onderste twee pootjes mist
De volgende gebruiker (s) zei dank u: G.J.Plaggenmarsch