- Bedankjes 996
zoekscherm niet alfabetisch
- Francke
Re: zoekscherm niet alfabetisch
10 jul 2018 22:10
In de volgende versie is het opgelost, maar die is nog niet vrij gegeven.
- Ruud de Ruiter
-
Lees minder
Lees meer
11 jul 2018 07:49
Probleem is opgelost in de eerstvolgende update. Geduld dus...
- Van Osselaer Paul
17 jul 2018 22:40
Voorlopig werd nog geen antwoord gegeven voor het probleem van mijn collega Ruud De Ruyter van 9/7 nl. dat de personen in de lijst na een zoekactie niet alfabetisch staan.
Daar ik weldra een update verwacht van de vele bugs aan deze versie hou ik nog een aantal suggesties en bemerkingen achterwege, want deze zijn misschien verholpen bij de volgende update. Het hogergenoemde probleem is echter zeer storend. De personen staan immers volledig door elkaar. Misschien kan dit (voorlopig) opgelost worden door een manipulatie van mijnentwege?
Daar ik weldra een update verwacht van de vele bugs aan deze versie hou ik nog een aantal suggesties en bemerkingen achterwege, want deze zijn misschien verholpen bij de volgende update. Het hogergenoemde probleem is echter zeer storend. De personen staan immers volledig door elkaar. Misschien kan dit (voorlopig) opgelost worden door een manipulatie van mijnentwege?
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
17 jul 2018 23:27 - 17 jul 2018 23:33
Ondertussen kunt u misschien even experimenteren met groepen maken of de bonusrapporten categorie Uitzoeken.
Laatst bewerkt 17 jul 2018 23:33 door JayCee.