- Bedankjes 2
verwantschap
- scholte
- Auteur
Lees minder
Lees meer
verwantschap
21 jun 2018 07:41
Ben zeer tevreden over de nieuwe versie. Alleen jammer dat achternaam niet meer automatisch in hoofdletter wordt geschreven. Maar dat went wel weer.
Ik heb nu een probleem met verwantschap. 1e aanvraag werkte perfect, maar als ik een nieuwe verwantschap wil opzoeken, komt steeds de oude terug. Er volgt geen nieuwe verwantschap. Hoe krijg ik de oude zoektocht weg?
Ik heb nu een probleem met verwantschap. 1e aanvraag werkte perfect, maar als ik een nieuwe verwantschap wil opzoeken, komt steeds de oude terug. Er volgt geen nieuwe verwantschap. Hoe krijg ik de oude zoektocht weg?
- Antoon
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 95
Re: verwantschap
21 jun 2018 08:22
Dat eerste is makkelijk opgelost: tijdens de conversie is het vinkje in menu Stamboom->Eigenschappen voor hoofdlettergevoeligheid van de achternaam gezet. Als je dat weer weghaalt, werkt het weer als voorheen.
Bij het tweede moet je even uitleggen wat je precies doet bij het opzoeken van een eerste en volgende verwantschap. Er is al een probleem bekend, maar het is me niet duidelijk of dit hetzelfde probleem is.
Bij het tweede moet je even uitleggen wat je precies doet bij het opzoeken van een eerste en volgende verwantschap. Er is al een probleem bekend, maar het is me niet duidelijk of dit hetzelfde probleem is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: scholte