- Bedankjes 996
zoekscherm niet alfabetisch
- idelet
- Auteur
zoekscherm niet alfabetisch
13 jun 2018 22:39
Help, als ik zoek met control F krijg ik geen lijst op alfabetische volgorde sinds de laatste update
- Ruud de Ruiter
-
Lees minder
Lees meer
- Vervloet
Re: zoekscherm niet alfabetisch
16 jun 2018 23:14
kan niet meer sorteren op bvb familinaam en voornaam in personenlijst.
Bijkomend probleem : bij invullen van gegevens worden deze steeds veranderd/overschreven
bvb : ik vul in 'Maria'+ enter --> verandert in 'Gommarus'
bvb : ik vul in 'Lier' + enter --> verandert in 'Berlaar'
Bijkomend probleem : bij invullen van gegevens worden deze steeds veranderd/overschreven
bvb : ik vul in 'Maria'+ enter --> verandert in 'Gommarus'
bvb : ik vul in 'Lier' + enter --> verandert in 'Berlaar'
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
16 jun 2018 23:38
Het was best geweest een nieuwe draad te beginnen omdat het probleem dat u ondervindt in de peronenlijst is en niet in het zoekscherm.
Indien u Vista, XP, Linux of iMac als O.S. heeft, is het probleem bekend en er wordt aan gewerkt.
Zo ja, dan terug naar versie 6.2 in afwachting. Let wel, een naar versie 7 geconverteerd stamboombestand kan niet in v6.2 terug ingelezen worden. Gebruik daarvoor het bestand 'bestandsnaam - voor conversie vs 7.alx dat in uw map 'Stambomen' is aangemaakt tijdens de conversie.
Zo niet, graag meer details over de wijze van sortering dat u toepast.
Indien u Vista, XP, Linux of iMac als O.S. heeft, is het probleem bekend en er wordt aan gewerkt.
Zo ja, dan terug naar versie 6.2 in afwachting. Let wel, een naar versie 7 geconverteerd stamboombestand kan niet in v6.2 terug ingelezen worden. Gebruik daarvoor het bestand 'bestandsnaam - voor conversie vs 7.alx dat in uw map 'Stambomen' is aangemaakt tijdens de conversie.
Zo niet, graag meer details over de wijze van sortering dat u toepast.
- Sleeckx
19 jun 2018 22:54
Ook in Windows 10 Pro is de klassering in het zoekscherm chronologisch i.p.v. alfabetisch. Moeilijk!
Laat de goede dingen zoals ze zijn a.u.b.
Laat de goede dingen zoals ze zijn a.u.b.