- Bedankjes 303
versie 7.0: Kan bestand bronnen niet openen
- Ingrid van Garderen
- Auteur
versie 7.0: Kan bestand bronnen niet openen
03 jun 2018 21:21
Ik heb versie 7.0 geinstalleerd, en de grote stamboom met bijna 50000 namen is zonder problemen geconverteerd. Een kleinere stamboom met selcht 5000 namen wil echter niet verder, ik krijg de melding: Kan bestand bronnen niet openen. Vervolgens blijft Afdfaer hangen in het opstartscherm met een "open stamboom.aldf" -dialoog, een progressiebalk, maar verder geen progressie. Ik moet hem dan met de task manager afsluiten.
Ik heb de conversie opnieuw geprobeerd (oorspronkelijke bestanden zijn gebackupt), maar met hetzelfde resultaat. Enig idee hoe ik hier uitkom?
Ik heb de conversie opnieuw geprobeerd (oorspronkelijke bestanden zijn gebackupt), maar met hetzelfde resultaat. Enig idee hoe ik hier uitkom?
- Paul Kallenberg
Lees minder
Lees meer
Re: versie 7.0: Kan bestand bronnen niet openen
03 jun 2018 21:40
Ingrid,
Neem even per mail contact met mij op, je vindt mijn mailadres door op mijn naam links van dit bericht te klikken.
Paul
Neem even per mail contact met mij op, je vindt mijn mailadres door op mijn naam links van dit bericht te klikken.
Paul
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Ingrid van Garderen
- Ingrid van Garderen
- Auteur
04 jun 2018 16:38
Beste Paul,
Dank je voor je reactie.
Ik moet de stamboom nog controleren, maar het lijkt me nu gelukt te zijn, door de veiligheidskopie die bij de conversie is aangemaakt te openen.
Dank je voor je reactie.
Ik moet de stamboom nog controleren, maar het lijkt me nu gelukt te zijn, door de veiligheidskopie die bij de conversie is aangemaakt te openen.
- Niels
17 jun 2018 20:09
Beste Paul,
Helaas heb ik dezelfde foutmelding als Ingrid beschrijft en het lukt me niet het bestand te openen of aldfaer nog anders op te starten. Ik gebruik maar 1 stamboom en als ik aldfaer open, opent deze automatisch... maar nu dus niet. Ik zal een bericht sturen.
Groet,
Niels
Helaas heb ik dezelfde foutmelding als Ingrid beschrijft en het lukt me niet het bestand te openen of aldfaer nog anders op te starten. Ik gebruik maar 1 stamboom en als ik aldfaer open, opent deze automatisch... maar nu dus niet. Ik zal een bericht sturen.
Groet,
Niels