- Bedankjes 303
Fotostamboom
- Henk Enting
- Auteur
Fotostamboom
11 feb 2015 15:55
Als ik een fotostamboom maak komen de foto's netjes op de plaats. Nu wil ik hier een pdf afdruk van laten maken op A3. Hiertoe heb ik de procedure gevolgd beschreven bij Groep 5 van "Afdrukken grafische overzichten" Als ik via Inkscape het SVG bestand oproep staan op de plaats van de foto's slechts kleine vierkantjes. Wat is er mis gegaan.
Onderwerp is gesloten.
- Paul Kallenberg
Lees minder
Lees meer
Re: Fotostamboom
11 feb 2015 17:38
Henk,
Heb je bij het uitvoeren van het sjabloon er voor gekozen om de infoschermen niet weer te geven? Kies in het eerste menu voor Instellingen aanpassen. Vink in het volgende menu aan: Verander parameterwaarden .... en kies ervoor, via Verander weergave infoschermen, om de infoschermen niet weer te geven.
Paul
Heb je bij het uitvoeren van het sjabloon er voor gekozen om de infoschermen niet weer te geven? Kies in het eerste menu voor Instellingen aanpassen. Vink in het volgende menu aan: Verander parameterwaarden .... en kies ervoor, via Verander weergave infoschermen, om de infoschermen niet weer te geven.
Paul
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Henk Enting
Onderwerp is gesloten.
- Henk Enting
- Auteur
Re: Fotostamboom
14 feb 2015 12:53
Paul,
Bedankt voor je snelle reactie. Ben er pas in een later stadium aan toe gekomen. Het werkt. Ik laat de fotostamboom maandag uitprinten. Ben benieuwd.
Bedankt voor je snelle reactie. Ben er pas in een later stadium aan toe gekomen. Het werkt. Ik laat de fotostamboom maandag uitprinten. Ben benieuwd.
Onderwerp is gesloten.