Fout kwartiernummer als persoon verschillende keren voorkomt in KwartierstaatMet

• Kees Straatman
  • Auteur

Fout kwartiernummer als persoon verschillende keren voorkomt in KwartierstaatMet

08 feb 2022 17:36
Als een persoon verschillende keren voorkomt in de uitvoer van KwartierstaatMetKinderen krijgt ieder voorkomen hetzelfde kwartierstaatnummer en niet het nummer dat je zou verwachten. In het bijgevoegde voorbeeld komt Rieuke Jans twee keer voor. Met kwartierstaatnummer 26 en 46. Echter bij het voorkomen waar ik 46 zou verwachten staat ook 26. Volgens mij was die in een eerdere versie van dit rapport wel goed.

Lees meer

Re: Fout kwartiernummer als persoon verschillende keren voorkomt in KwartierstaatMet

08 feb 2022 17:43
Kees,
Het bijgevoegde voorbeeld ontbreekt.
Je mag dit ook naar mijn email adres sturen. Klik daarvoor in de linker kolom op meer en plaats de muisaanwijzer op de envelop en je ziet mijn email adres.

Lees meer

Re: Fout kwartiernummer als persoon verschillende keren voorkomt in KwartierstaatMet

08 feb 2022 19:04
Hallo Kees,

Een kwartierstaat met kinderen geeft bij mij aan:

522 ........ (dezelfde als 268 in generatie 9).
Hij trouwde, ......in ......
523 ......... (dezelfde als 269 in generatie 9).

en is geheel juist.

Kijk ik naar de kinderen ook dit klopt

Kinderen uit dit huwelijk:
I. ................... (zie 261).
II. ...................
III. ................. (zie 134).

Lees meer

09 feb 2022 11:18
De melding van Kees dat het kwartiernummer niet juist is waar en ik ben bezig om dit probleem op te lossen.

Lees meer

10 feb 2022 19:31
Het probleem wordt opgelost in de volgende update van De Bonus rapporten
Oorzaak was dat het kwartiernummer van de verwijzing ook werd gebruikt om het kwartiernummer te tonen, terwijl dit het het huidige kwartiernummer moest zijn.

Gemaakt door Kunena