Engelstalige rapporten

Lees meer

Engelstalige rapporten

30 jan 2022 11:04
Hoe krijg is in deze rapporten de volgende wijziging voor elkaar
Nu:
Barbe was born on 25-07-1789
Gezocht:
Barbe was born 25-07-1789

Heb gezocht naar ( _Txt_op maar dat komt uniek niet voor in EnglishBasis.asjl of in EnglishDateFormat.asjl

Achtergrond: In Engels/Amerikaans wordt "op" niet gebruikt

Lees meer

Re: Engelstalige rapporten

31 jan 2022 16:11
Ruud,
"on" wordt gebruikt in de functie DATEFORMAT1 deze functie is opgenomen in het bestand EnglishBasis.asjl
Als je daar "on" verwijderd bedenk dan wel dat overal waar deze functie wordt gebruikt "on" niet meer getoond wordt.
En dat is niet allen bij geboren!

Lees meer

01 feb 2022 10:42
Meije,
born on > born was een voorbeeld. In gangbaar Engels en vooral Amerikaans taalgebruik wordt geen "on" gebruikt

Heb van de functie DATEFORMAT1 een 8-regelige Standardhook.asjl gemaakt en de &on & vervangen door & & en deze geplaatst in de map Lib en werkt als een zonnetje

Opmerking: de "&in & blijft ongewijzigd

Lees meer

01 feb 2022 11:41
Terecht dat je een hook constructie hebt gemaakt, waardoor e.e.a. alleen voor jezelf opgaat want hetgeen je zegt over het gebruik van 'on' is niet correct, althans niet voor de Engelse grammatica. Ook voor het Amerikaans heb ik mijn twijfels, maar niet verder gezocht.
Zie use of prepositions met een duideliijk voorbeeld van 'on' xx-xx-xxxx

Lees meer

01 feb 2022 13:57
De reden dat ik "on" verwijder is het gevolg van specfiek commentaar van een professor van Stanford University, California USA, waarmede ik samenwerk voor onze gemeenschappelijke genealogie.

Lees meer

01 feb 2022 14:58
Uitdrukkingen kunnen uiteraard streekgebonden zijn, doch hierbij de officiele American-English grammatica.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Han Kortekaas

Lees meer

01 feb 2022 16:36
Ik heb totaal geen behoefte aan een dergelijke discussie. Gewoon als voorbeeld: de laatste NL herziening en zelfs van daarvoor van de NL taal wordt nauwelijks gevolgd inclusief de diverse spellcheckers.
Voor mij een afgesloten onderwerp

Gemaakt door Kunena