- Bedankjes 0
MaakAldfaerCD
- Charles
- Auteur
Lees minder
Lees meer
MaakAldfaerCD
09 nov 2021 21:54
Als ik de eerste keer een ongehuwde persoon bv. "Jan" open komt onderaan:
ongehuwd
Daarna de naam met "Jan bleef ongehuwd".
Open ik daarna andere ongehuwde personen met een andere naam dan komt de naam "Jan" steeds terug (Jan bleef ongehuwd)
Dezelfde naam komt ook terug bij Partner onbekend
Ik heb ook al geprobeerd Bestand opschonen en bestands controle en -reparatie.
Maar dit heeft geen effect.
ongehuwd
Daarna de naam met "Jan bleef ongehuwd".
Open ik daarna andere ongehuwde personen met een andere naam dan komt de naam "Jan" steeds terug (Jan bleef ongehuwd)
Dezelfde naam komt ook terug bij Partner onbekend
Ik heb ook al geprobeerd Bestand opschonen en bestands controle en -reparatie.
Maar dit heeft geen effect.
- Charles
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
Re: MaakAldfaerCD
10 nov 2021 13:55
Ik heb inmiddels het volgende geconstateerd. Als in het Aldfaer hoofdvenster een ongehuwde persoon staat en men dan een maakAldfaerCD uitvoert, wordt deze naam met "bleef ongehuwd" toegevoegd.
Zet je een gehuwde persoon in het Aldfaer hoofdvenster en voer dan een maakAldfaerCD uit dan doet zich dat probleem niet voor en verschijnt er alleen ongehuwd.
Zet je een gehuwde persoon in het Aldfaer hoofdvenster en voer dan een maakAldfaerCD uit dan doet zich dat probleem niet voor en verschijnt er alleen ongehuwd.
- Han Kortekaas
-
10 nov 2021 14:11 - 10 nov 2021 14:13
Bij een persoon die gehuwd is wordt een volzin gemaakt waar o.m. de partner in wordt genoemd.
Bij een persoon, die in het hoofdvenster als ongehuwd is aangemerkt , wordt na zijn naam de opmerking 'bleef ongehuwd' en dat is dan ook de bedoeling. Als u de persoon niet aanmerkt als Ongehuwd dan blijft de opmerking weg.
Ik kan niet reproduceren dat een naam ten onrechte zou blijven staan. Ook niet dat er bij een gehuwd persoon 'Ongehuwd' zou staan.
Bij een persoon, die in het hoofdvenster als ongehuwd is aangemerkt , wordt na zijn naam de opmerking 'bleef ongehuwd' en dat is dan ook de bedoeling. Als u de persoon niet aanmerkt als Ongehuwd dan blijft de opmerking weg.
Ik kan niet reproduceren dat een naam ten onrechte zou blijven staan. Ook niet dat er bij een gehuwd persoon 'Ongehuwd' zou staan.
Laatst bewerkt 10 nov 2021 14:13 door Han Kortekaas.
- Charles
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
10 nov 2021 14:38
Ik ben denk ik niet duidelijk genoeg geweest. Het speelt zich alleen af bij ongehuwde personen.
Wat ik bedoel te zeggen is het vertrek punt naar MaakAldfaerCD. Als men dit doet vanuit een ongehuwde persoon in het hoofdvenster dan verschijnt er bij elke ongehuwde persoon die men uit het alfabet later kiest deze naam met bleef ongehuwd
Wat ik bedoel te zeggen is het vertrek punt naar MaakAldfaerCD. Als men dit doet vanuit een ongehuwde persoon in het hoofdvenster dan verschijnt er bij elke ongehuwde persoon die men uit het alfabet later kiest deze naam met bleef ongehuwd
- Han Kortekaas
-
10 nov 2021 15:34
Ik heb een gezin gemaakt met gehuwd en ongehuwd en een persoon die niet is aangemerkt als ongehuwd.
Daarna in MaakAldfaerCD een parenteel gemaakt en alleen bij de kinderen waar ik zelf in het hoofdvenster "Ongehuwd" heb gezet komt het zinnetje voor. Bij mannen staat er de "voornaam bleef ongehuwd' en bij de dames komt er een aparte zin. 'Zij bleef ongehuwd"
Ik denk dat u alle ongehuwde personen deze in het hoofdvenster heeft aangemerkt als 'Ongehuwd".
Daarna in MaakAldfaerCD een parenteel gemaakt en alleen bij de kinderen waar ik zelf in het hoofdvenster "Ongehuwd" heb gezet komt het zinnetje voor. Bij mannen staat er de "voornaam bleef ongehuwd' en bij de dames komt er een aparte zin. 'Zij bleef ongehuwd"
Ik denk dat u alle ongehuwde personen deze in het hoofdvenster heeft aangemerkt als 'Ongehuwd".
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 302
10 nov 2021 16:00
Als maker van Maak Aldfaer CD constateer wel de opmerking van Charles.
"Open ik daarna andere ongehuwde personen met een andere naam dan komt de naam "Jan" steeds terug (Jan bleef ongehuwd)".
Ik ga er mee aan de slag om hiervan een oplossing voor te vonden.
"Open ik daarna andere ongehuwde personen met een andere naam dan komt de naam "Jan" steeds terug (Jan bleef ongehuwd)".
Ik ga er mee aan de slag om hiervan een oplossing voor te vonden.