- Bedankjes 77
kwartierblad sjabloon werkt niet meer
- Sjaak
- Auteur
kwartierblad sjabloon werkt niet meer
30 sep 2021 21:30
Ik maakte jaren gebruik van het sjabloon kwartierblad16.
Via Overige rapporten -> Aldfaer beta 3.2.5 AA -> Aldfaer sjablonen -> kwartierblad16, kreeg ik een mooie kwartierstaat gegenereerd op c: \kwartierstaten
Echter in de laatste versies van Aldfaer werkt dit helaas niet meer.
Ik krijg de mededeling: - is verouderd wordt niet meer verwerkt -
Kan iemand mij helpen ?
Ik voeg het bewuste bestand even bij.
Alvast dank
Via Overige rapporten -> Aldfaer beta 3.2.5 AA -> Aldfaer sjablonen -> kwartierblad16, kreeg ik een mooie kwartierstaat gegenereerd op c: \kwartierstaten
Echter in de laatste versies van Aldfaer werkt dit helaas niet meer.
Ik krijg de mededeling: - is verouderd wordt niet meer verwerkt -
Kan iemand mij helpen ?
Ik voeg het bewuste bestand even bij.
Alvast dank
- De Coster René
-
Lees minder
Lees meer
Re: kwartierblad sjabloon werkt niet meer
01 okt 2021 06:29
U zit waarschijnlijk met een verouderde versie zowel van Aldfaer als van de invoegtoepassingen.
Ga naar 'Hel' - versiebeheer.....'.U zult waarschijnlijk eerst langs Aldfaer versie 7 moeten passeren om uw stamboombestanden te converteren naar nieuwere versies.
Ga even in dit forum 'Zoeken' naar 'oude versie'.
Mvg
René
Ga naar 'Hel' - versiebeheer.....'.U zult waarschijnlijk eerst langs Aldfaer versie 7 moeten passeren om uw stamboombestanden te converteren naar nieuwere versies.
Ga even in dit forum 'Zoeken' naar 'oude versie'.
Mvg
René
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Sjaak
- Ruud de Ruiter
-
01 okt 2021 07:37 - 01 okt 2021 07:40
Zie
www.deruiter.ch/Aldfaer/Help/Aldfaer%20versie.pdf
Update programma via respectievelijk Aldfaer versies 3.5, dan versie 6.2 en gevolgd door versie 7.2 gevolgd door versie 10.
Vervolgens update van invoegtoepassingen, help etc. welke automatisch aangeboden worden indien de vink voor controle op updates in Instellingen gezet is.
Update programma via respectievelijk Aldfaer versies 3.5, dan versie 6.2 en gevolgd door versie 7.2 gevolgd door versie 10.
Vervolgens update van invoegtoepassingen, help etc. welke automatisch aangeboden worden indien de vink voor controle op updates in Instellingen gezet is.
Laatst bewerkt 01 okt 2021 07:40 door Ruud de Ruiter.
- Sjaak
- Auteur
01 okt 2021 21:54
Dank je Rene, maar ik werk met versie 10 en heb altijd de updates uitgevoerd.
gr,
Sjaak
gr,
Sjaak
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 302
02 okt 2021 09:21
Sjaak,
Het sjabloon dat je gebruikt is inderdaad verouderd.
Het nieuwe sjabloon dat werkt in Aldfaer 10 is Kwartierblad versie 8.2 en is een onderdeel van de Bonus rapporten.
Het is te vinden onder Menu Tonen->Rapporten...->Overige rapporten...->Bonus rapporten...->Overzichten...->Kwartierblad
Het sjabloon dat je gebruikt is inderdaad verouderd.
Het nieuwe sjabloon dat werkt in Aldfaer 10 is Kwartierblad versie 8.2 en is een onderdeel van de Bonus rapporten.
Het is te vinden onder Menu Tonen->Rapporten...->Overige rapporten...->Bonus rapporten...->Overzichten...->Kwartierblad
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Sjaak