C_Hooks > Hooks

Lees meer

C_Hooks > Hooks

05 sep 2021 21:01
Na opstart komt het volgende bericht en stopt:

* HELAAS!
* U gebruikt thans Aldfaer versie 10.0.
*
* Uw Aldfaer versie is te laag;
* u heeft minstens versie 8.1 nodig.

Lees meer

Re: C_Hooks > Hooks

06 sep 2021 15:54
JayCee,

Snel na het beging van v.10 kwamen er soortgelijke berichten op dit forum voorbij.
Dat bleek te maken te hebben met het aantal cijfers van de genoemde versie (1 vs 2)
Ik kan C_Hooks niet vinden bij de Bonus maar je kunt even kijken wie dat gemaakt heeft en vragen het aan te passen.
Waarschijnlijk is dat er nog niet van gekomen.

Groet,
Evert.

Lees meer

06 sep 2021 16:40
Evert,
Mijn vraag hoort in de rubriek Sjablonen te zijn en niet bonusrapporten, maar is te laat opgemerkt.

Lees meer

07 sep 2021 14:01
C_Hooks is van mij; ik ben hiermee bezig - het is echter niet alleen een kwestie om de versiecontrole aan te passen; alle hooks moeten gecontroleerd en waar nodig aangepast worden op de laatste versie van de standaard rapporten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: JayCee

Lees meer

23 okt 2021 15:13
Ik kreeg C_Hooks na tal van aanpassingen niet meer goed werkend, dus ik parkeer dit voorlopig.
Als doekje voor het bloeden heb ik een quick-and-dirty-versie gemaakt, waarbij ik de vorige versie gepakt heb en hieruit de versie-controle verwijderd heb, zodat de sjabloon toch weer onder Aldfaer 10 gebruikt kan gaan worden...
De update is zojuist geplaatst; bestaande gebruikers krijgen automatisch deze nieuwe versie. Geïnteresseerden kunnen de nieuwe versie op mijn website vinden:

home.hccnet.nl/cplantagie/
De volgende gebruiker (s) zei dank u: JayCee

Gemaakt door Kunena