bonusrapporten

• Albert Coenen
  • Auteur

bonusrapporten

17 mei 2021 10:31
goede morgen forum

om een oplossing voor mijn uitzoekprobleem heb ik bonusrapporten nodig. ik krijg met geen mogelijkheid deze rapporten actief. ik kan ze ook niet downloaden van deze site.
ik heb wel een map met bonusrapporten in aldfaer maar niets werkt.

wie heeft er een simpele oplossing.
p.s.
andere rapporten kan ik wel maken.

Lees meer

Re: bonusrapporten

17 mei 2021 10:39
Hopelijk staan de bonusrapporten in de map Invoegtoepassingen onder C:\gebruikers\uwnaam\Documenten\Aldfaer\. Zo niet lees dit bericht.

• Albert Coenen
  • Auteur

17 mei 2021 16:13
in mijn hoofdvenster zie ik onder rapporten geen overige rapporten dus kan ik ook geen gebruik maken van de bonus rapporten.
bovenstaande antwoord wel uitgevoerd maar zie geen verandering.
wat doe ik fout???

Lees meer

17 mei 2021 16:18
Albert Coenen schreef : .......ik heb wel een map met bonusrapporten in aldfaer maar niets werkt.....
Maak eens een knipsel van de locatie van die map met bonusrapporten met de inhoud ervan.

• Albert Coenen
  • Auteur

17 mei 2021 19:20

• Albert Coenen
  • Auteur

17 mei 2021 19:26
ik kan natuurlijk mijn veiligheidskopieen en materiaal veiligstellen in een andere map en dan aldfaer deinstalleren en opnieuw 8.1 installeren. is dat een goed idee????

Lees meer

17 mei 2021 19:56 - 17 mei 2021 20:01
Doe/controleer eerst het volgende:
De inhoud lijkt correct, maar ik had het pad van de map Bonus Rapporten ook graag gezien. Bonus rapporten hoort in de map Invoegtoepassingen te staan. Zie de bijlage van de instellingen.
Ga naar Help > versiebeheer invoegtoepassingen . In de linker kolom hoort de map bonusrapporten te staan. Klik op de map waardoor beneden de versies worden weergegeven.
In menu Bestand > Zoe Aldfaer-bestanden. Vink Aldfaer-programma's en stambomen aan alsook alle gekoppelde vaste schijven aan. Maak een knipsel van het resultatenvenster.

Bijlagen:

Laatst bewerkt 17 mei 2021 20:01 door JayCee.

• Albert Coenen
  • Auteur

18 mei 2021 10:34
geachte JeeCee

invoegtoepassingen in het schema van jou verandert en nu zijn de bonusrapporten zichtbaar en kan ik ermee mee werken.

hartelijk dank voor je oplossingen.
een pak van mijn hart.

bedankt
albertino

Gemaakt door Kunena