Bonusrapporten - melding

• Tossyn Georges
  • Auteur

Bonusrapporten - melding

15 mei 2021 20:24
Goede avond,
Bij het openen van aldfaer krijg ik steeds het bericht dat er een update van de bonusrapporten klaar staat (zie bijlage). Ik krijg de versie 8.1.4 echter niet geinstalleerd. Ik heb even geprobeerd om een bestandje te installeren om de versie 9.1 te verwijderen maar dat lukte mij niet (trouwens ik zie nergens nog een spoor van die versie)
Wat moet ik doen om die versie 8.1.4 toch te kunnen installeren.
vr gr
Georges

Lees meer

Re: Bonusrapporten - melding

15 mei 2021 23:57
Lees dit bericht op deze forum.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Tossyn Georges

• Tossyn Georges
  • Auteur

16 mei 2021 09:27
Melding bij opstarten verschijnt niet meer. Maar via "help - versiebeheer invoegtoepassingen" krijg ik de melding dat ik voor de bonusrapporten versie 8.1.4 moet installeren (8.1.3 is geinstalleerd). Dit lukt niet. Zit er nog ergens een addertje in het gras ??? In bijlage de situatie na het "bijwerken".
groetjes
Georges

Bijlagen:

Lees meer

16 mei 2021 10:29 - 16 mei 2021 10:31
Krijg je na druk op 'Bijwerken' geen klein venster met de melding 'Even geduld'? Zo niet, sluit het venster en open opnieuw.
Laatst bewerkt 16 mei 2021 10:31 door JayCee.

• Tossyn Georges
  • Auteur

16 mei 2021 11:03
goede middag,
neen er verschijnt in een flits een klein schermpje, ik denk versiebeheer, maar dat verdwijnt binnen de seconde
groetjes
Georges

Lees meer

16 mei 2021 11:48
goede middag,
dat wijst erop dat de update gelukt is. Blijft et probleem toch bestaan installeer dan de invoegtoepassingen opnieuw als volgt:
Via "help - versiebeheer invoegtoepassingen" en rechts-klik op Bonus rapporten > invoegtoepassing verwijderen.
Vervolgens naar de Aldfaer-website op deze pagina en volg de instructies voor de installeren van de invoegtoepassingen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Tossyn Georges

• Tossyn Georges
  • Auteur

16 mei 2021 12:54
Opgelost !! Invoegtoepassing verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Bedankt voor de service, zelfs op zondag.

vr gr
Georges:) :)

Gemaakt door Kunena