- Bedankjes 77
uitprint Kwartierstaat zoals op scherm
- chantal Loones
- Auteur
uitprint Kwartierstaat zoals op scherm
02 nov 2020 11:53
Wanneer ik mijn Bonusrapport (Overzichten - Kwartierstaat) wil uitprinten is het steeds 'staand' en op mijn scherm is het 'liggend'.
Graag had ik de mogelijkheid gehad om ze ook liggend op één liggend blad te kunnen uitprinten. Dit zonder teveel te moeten wijzigen. Als ik nu als liggend instel op mijn PC komt ze over 2 pagina's eruit gerold. Kan het niet oplossen.
Graag had ik de mogelijkheid gehad om ze ook liggend op één liggend blad te kunnen uitprinten. Dit zonder teveel te moeten wijzigen. Als ik nu als liggend instel op mijn PC komt ze over 2 pagina's eruit gerold. Kan het niet oplossen.
- De Coster René
-
Lees minder
Lees meer
Re: uitprint Kwartierstaat zoals op scherm
02 nov 2020 13:26
Ik denk dat je eens naar de instellingen van je printer zal moeten kijken.
Nadat de printer gekozen is kan je normaal naar 'printopties' of 'voorkeurinstellingen' gaan.
Nadat de printer gekozen is kan je normaal naar 'printopties' of 'voorkeurinstellingen' gaan.
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 302
02 nov 2020 13:31
Dag Chantal,
Het is wel mogelijk om liggend de uitprint te maken zonder dat er een overloop is naar blad 2.
Je dient dan wel een keuze te maken voor meer instellingen te kiezen en daar bij schaal te kiezen voor de 50% dit is Edge
Voor Chrome is kies dan voor schaal en bepaal daar de percentage.
Het is wel mogelijk om liggend de uitprint te maken zonder dat er een overloop is naar blad 2.
Je dient dan wel een keuze te maken voor meer instellingen te kiezen en daar bij schaal te kiezen voor de 50% dit is Edge
Voor Chrome is kies dan voor schaal en bepaal daar de percentage.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: chantal Loones
- chantal Loones
- Auteur
02 nov 2020 14:22
Idd !! is via de browser makkelijk in te stellen. Super !
Ik zat altijd maar in de instellingen van mijn printer te sukkelen.
Prima tip van je. Ik zet ze op 90% en alles staat mooi leesbaar op één blad.
Ik zat altijd maar in de instellingen van mijn printer te sukkelen.
Prima tip van je. Ik zet ze op 90% en alles staat mooi leesbaar op één blad.