bonus rapport voor website

• bongaerts
  • Auteur

bonus rapport voor website

30 sep 2020 15:28
Wie kan mij helpen, ik maak een bonusrapport voor mijn website en krijg een pagina met bovenin de keuze van namen a-z met de tekst "vervang deze pagina door je eigen welkomstpagina en noem hem start.html"
Als ik dat doe krijg ik alleen de gemaakte pagina te zien zonder de keuze van namen a-z.

Doe ik iets fout?

Lees meer

Re: bonus rapport voor website

01 okt 2020 09:50
Dag Bongaerts,
Het gaat niet over een bonus rapport maar ik enk dat het gaat over een rapport dat aangemaakt is met de Rapportage Wizard... (Shift+Ctrl+W)
Als dit het geval is wordt standaard in de uitvoermap de supmap Wizard aangemaakt.Met daarin alle benodigde bestanden dis ook Start.html en Start.html. Als je de start.html daar aanpast en je maakt opnieuw het rapport aan dan zul je ook de a-z moeten zien.
Als je dan opstart via index.html dan zie je bijvoorbeeld file:///F:/Documents/Aldfaer/Rapportuitvoer/Wizard/index.html
in jou bijlage zie ik fille:///D:/Genealogie/Welkom op deze site_bestanden/index namen/index.html
Hoe ben je aan deze map gekomen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u: bongaerts

• bongaerts
  • Auteur

01 okt 2020 10:30
Ik heb alles uit rapportuitvoer/wizard gekopieerd naar de map op D:/.. index namen. Dat is waar ik de gegevens inzet voor ftp upload.
Het is wel verwarrend, in de tekst staat "vervang deze pagina door uw eigen welkomstpagina en noem het start.html" maar de pagina die ik als eerste zie is index.html met deze tekst en de a t/m z bovenin.

Maar ik zal nog eens opnieuw proberen, bedankt alvast.

Lees meer

01 okt 2020 11:03
Je dient index.html in de map index namen gebruiken om het rapport te starten.

Lees meer

01 okt 2020 12:05
aanvullend: start het rapport via Overige rapporten > naam vh rapport dat u gegeven hebt.

• bongaerts
  • Auteur

01 okt 2020 14:57
Ik doe alles zoals het zou moeten, ik het verleden ging alles goed maar nu krijg ik de keuze letters niet te zien.
Zie zoals het nu op mijn website staat, ondertussen zijn er heel wat namen bijgekomen en enkele wijzigingen aangebracht. Zie:

wibo.cmshost.nl/Index%20namen/index.html

Lees meer

01 okt 2020 15:17
Op uw website kan ik alle letters zien. Alleen heeft u waarschijnlijk geen afmetingen gegeven aan het plaatje, waardoor die te veel ruimte in beslag neemt.

Lees meer

01 okt 2020 15:28
Het plaatje laat zo te zien het resultaat lokaal op de PC zien. Dan werkt het inderdaad niet goed. Op een webserver zou het wel goed moeten gaan. Zie ook dit bericht .

Paul

Lees meer

01 okt 2020 16:23
Aanvulling: Om het werkend te krijgen lokaal op de PC voor Chrome en FireFox: zie:

Dit bericht voor Chrome

Dit bericht voor FireFox

Paul

Lees meer

01 okt 2020 17:03
Aanvulling;
Inmiddels is er nog een browser bijgekomen die het zelfde verschijnsel heeft als Chrome namelijk Edge
Maak een snelkoppeling voor deze op het bureaublad, ga naar eigenschappen en voeg toe achter het Doel --allow-file-access-from-files
Pas daarna de naam van de snelkoppeling aan door Intern toe te voegen, dit voorkomt dat door een update van Edge de instelling aanpast.

• bongaerts
  • Auteur

02 okt 2020 15:05
Bedankt voor het advies, met internetbrowser van Microsoft is het gelukt. Ondertussen de gegevens naar mijn website geüpload en alles werkt.

Gemaakt door Kunena