- Bedankjes 1634
voorouderboom printen
- Roelien van Zutphen
- Auteur
voorouderboom printen
05 jul 2020 21:15
Als ik de voorouderboom via het html bestand/internet print komt hij mooi pagina vullend op papier. Liggend formaat. Alleen is bij de print de tekst ineens in het wit. Daardoor in de gele banieren niet leesbaar. Op scherm is de tekst zwart. Hoe kan ik dit oplossen.
Als ik rechtstreeks vanuit het rapport in Aldfaer print, dan lukt het wel om dat liggend te doen. Maar de afdruk op papier is niet pagina vullend(A4), maar veel kleiner.
Hoe krijg ik een mooie afdruk van de voorouderboom?
Hartelijke groet,
Roelien
Als ik rechtstreeks vanuit het rapport in Aldfaer print, dan lukt het wel om dat liggend te doen. Maar de afdruk op papier is niet pagina vullend(A4), maar veel kleiner.
Hoe krijg ik een mooie afdruk van de voorouderboom?
Hartelijke groet,
Roelien
- Han Kortekaas
-
Lees minder
Lees meer
Re: voorouderboom printen
06 jul 2020 09:24
Kijk eens bij de Bonusrapport _> Grafisch -> Grafische afdrukken waar beschreven is hoe af te drukken.
- Roelien van Zutphen
- Auteur
06 jul 2020 10:32
Dank je wel. Daar heb ik al gekeken. Maar geen oplossing gevonden.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
06 jul 2020 11:07
Probeer het volgende:
Ga de instellingen van uw browser eens na
voor Internet Explorer : Menu > Bestand > Pagina instellingen vink: Achtergrond kleuren en -afbeeldingen afdrukken (dit is voor W7, voor W10 kan het iets verschillend zijn)
voor Firefox : Menu openen > Afdrukken > Pagina-instellingen > Formaat en opties > Vinkje zetten bij Achtergrond afdrukken (kleuren & afbeeldingen) > OK "
Ga de instellingen van uw browser eens na
voor Internet Explorer : Menu > Bestand > Pagina instellingen vink: Achtergrond kleuren en -afbeeldingen afdrukken (dit is voor W7, voor W10 kan het iets verschillend zijn)
voor Firefox : Menu openen > Afdrukken > Pagina-instellingen > Formaat en opties > Vinkje zetten bij Achtergrond afdrukken (kleuren & afbeeldingen) > OK "
- Han Kortekaas
-
06 jul 2020 11:12
Heeft u dan wel de weg gevolgd die bij Groep 4 is beschreven?
- Roelien van Zutphen
- Auteur
06 jul 2020 11:56
Ik heb de weg gevolgd bij groep 4 ook al had ik al een andere pdf printer ingesteld. Op scherm in Inkscape is de tekstkleur zwart. Geprint wit en daarmee onleesbaar.
- Roelien van Zutphen
- Auteur
06 jul 2020 11:58 - 06 jul 2020 11:59
De browser oplossingHeb ik nu net gedaan. Hetzelfde. Op het scherm is de tekstkleur zwart. Geprint met vinkje bij achtergrond, krijg ik opnieuw witte onleesbare tekst.
Laatst bewerkt 06 jul 2020 11:59 door Roelien van Zutphen.