- Bedankjes 1634
rapportuitvoer pdf van 5 of 6 generaties
- Annemiek Nieuwpoort
- Auteur
rapportuitvoer pdf van 5 of 6 generaties
04 apr 2020 14:27
Ik zoek een rapportuitvoer naar pdf voor parenteel vertikaal van 5 of 6 generaties.
Is dat mogelijk? of gaat het niet verder dan 4 generaties?
Is dat mogelijk? of gaat het niet verder dan 4 generaties?
- Han Kortekaas
-
Lees minder
Lees meer
Re: rapportuitvoer pdf van 5 of 6 generaties
04 apr 2020 15:20
Annemiek,
in principe is het mogelijk om een kwartierstaat te maken en te beperken tot het aantal door u gewenste generaties.
Om zo'n kwartierstaat uit te printen heeft u in ieder geval een *.pdf bestand nodig waarmee u eventueel naar een drukker kunt stappen voor nadere bijzonderheden. Om een *.pdf te maken heeft u een virtuele printer nodig.
Hoe e.e.a. in zijn werk gaat kunt u lezen in de Bonus rapporten -> Rubriek Grafisch -> Grafische afdrullen.
in principe is het mogelijk om een kwartierstaat te maken en te beperken tot het aantal door u gewenste generaties.
Om zo'n kwartierstaat uit te printen heeft u in ieder geval een *.pdf bestand nodig waarmee u eventueel naar een drukker kunt stappen voor nadere bijzonderheden. Om een *.pdf te maken heeft u een virtuele printer nodig.
Hoe e.e.a. in zijn werk gaat kunt u lezen in de Bonus rapporten -> Rubriek Grafisch -> Grafische afdrullen.
- Annemiek Nieuwpoort
- Auteur
04 apr 2020 15:58
Ja Han, dank voor je antwoord. Ik heb de redirect pdf geïnstalleerd. ik wil een parenteel vertikaal afdrukken. En dan op horizontaal a4. Dus ook een kwartslag geroteerd. Momenteel is het me gelukt om 5 generaties af te drukken. Maar nu worden de naam-blokjes nog afgebroken tussen de doorlopende a4 tjes. En de file-tekst van aldfaer wordt op elk a4 tje afgedrukt; hoe krijg ik dat weg?
Dus daarmee puzzelen.
Dus daarmee puzzelen.
- Annemiek Nieuwpoort
- Auteur
04 apr 2020 16:35
ik heb gepuzzeld en wat uitgevonden. Wanneer ik 'gebruik aldfaer instellingen' aanvink, dan wordt het aantal generaties beperkt. Dus dat moet ik NIET aanvinken.
- Annemiek Nieuwpoort
- Auteur
04 apr 2020 16:37
nu alleen nog puzzelen hoe de blokjes 'heel' blijven.
En ook hoe de Aldfaer-tekst onderop elke pagina, uitgeschakeld kan worden.
En ook hoe de Aldfaer-tekst onderop elke pagina, uitgeschakeld kan worden.
- Han Kortekaas
-
04 apr 2020 17:06
Annemiek, welk rapport gebruikt u eigenlijk?
- Annemiek Nieuwpoort
- Auteur
04 apr 2020 17:09
Han, ik gebruik bonusrapporten-grafisch-parenteelvertikaal.
- De Coster René
-
05 apr 2020 06:40
Via afdrukvoorbeeld en dan 5de icoontje bovenaan schakel je de Aldfaertekst uit/aan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Annemiek Nieuwpoort
- Annemiek Nieuwpoort
- Auteur
05 apr 2020 10:46
Rene, bedoel je met 5e icoontje: 'printerinstellingen' ? Daar vind ik geen mogelijkheid om Aldfaertekst uit/aan te schakelen. Misschien bedoel je toch iets anders??
- De Coster René
-
05 apr 2020 10:51
Nnen, je moet eerst met rechtermuistoets naar 'Afdrukvoorbeeld' gaan en dan 5de icoontje.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Annemiek Nieuwpoort
- Annemiek Nieuwpoort
- Auteur
05 apr 2020 11:20
Rene, ik heb het gevonden. Nu kan ik weer verder.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
05 apr 2020 12:03In dit rapport is het volgens mij niet te vermijden gezien de blokken nooit vertikaal uitgelijnd staan.Annemiek Nieuwpoort schreef : ...... Maar nu worden de naam-blokjes nog afgebroken tussen de doorlopende a4 tjes.