- Bedankjes 1634
Grafisch Bonusrapport
- Herman Terhorst
- Auteur
Grafisch Bonusrapport
10 dec 2014 16:53
Bij sommige grafische rapporten krijg ik niet meer dan een leeg scherm te zien. Daaraan voorafgaand een melding over een wellicht niet ongevaarlijk Activ X besturingselement.
Hoe moet ik hier mee omgaan?
Hoe moet ik hier mee omgaan?
Onderwerp is gesloten.
- Han Kortekaas
-
Lees minder
Lees meer
Re: Grafisch Bonusrapport
10 dec 2014 16:58
Alle Bonusrapporten zijn getest en bevatten geen schadelijke elementen.
Alleen weet Windows dat niet en u moet dus toestemming geven door 'Ja" aan te klikken, waarna het rapport verschijnt.
Alleen weet Windows dat niet en u moet dus toestemming geven door 'Ja" aan te klikken, waarna het rapport verschijnt.
Onderwerp is gesloten.
- Herman Terhorst
- Auteur
11 dec 2014 10:28
Ik heb alle vertrouwen in de programma's maar als ik bijvoorbeeld een FamilieCirkel wil hebben krijg ik een leeg veld te zien met in de linkerbovenhoek een heel klein pictogram. Wel een kader en de titel Familiecirkel van etc. maar meer niet. Dit gebeurt me bij meer rapporten. Mis ik een besturingselement??
Onderwerp is gesloten.
- Paul Kallenberg
11 dec 2014 10:39
Herman,
Ja, je mist iets en wel de SVG viewer. Ga naar de Bonusrapporten en klik op de rubriek Grafisch. In het rechterschermgedeelte zie je dan wat je moet doen.
Paul
Ja, je mist iets en wel de SVG viewer. Ga naar de Bonusrapporten en klik op de rubriek Grafisch. In het rechterschermgedeelte zie je dan wat je moet doen.
Paul
Onderwerp is gesloten.
- Herman Terhorst
- Auteur
11 dec 2014 11:05
Zeer bedankt Paul. Zo te zien werkt alles perfect !!!
Onderwerp is gesloten.