- Bedankjes 77
Flexitree naar website
- De Coster René
-
Auteur
Lees minder
Lees meer
Flexitree naar website
30 nov 2014 09:10
Beste,
Ik maak een output van mijn stamboom met Flexitree.
Alles verloopt perfect zolang ik op mijn eigen PC blijf.
De file-overdracht naar mijn webruimte van mijn internetprovider (in mijn geval Telenet) gebeurt zonder fouten.
Maar als ik bijv. de 'index.html' open vanuit mijn webruimte krijg ik een leeg scherm.
Enig idee wat hiervan de oorzaak is?
Mvg
René
Ik maak een output van mijn stamboom met Flexitree.
Alles verloopt perfect zolang ik op mijn eigen PC blijf.
De file-overdracht naar mijn webruimte van mijn internetprovider (in mijn geval Telenet) gebeurt zonder fouten.
Maar als ik bijv. de 'index.html' open vanuit mijn webruimte krijg ik een leeg scherm.
Enig idee wat hiervan de oorzaak is?
Mvg
René
Onderwerp is gesloten.
- Paul Kallenberg
Re: Flexitree naar website
30 nov 2014 09:49
René,
Kan je me het internetadres geven waar de index.html staat, dan kan ik het daar bekijken. Als je dat adres niet op dit forum wil zetten, kan je het per e-mail naar me sturen.
Paul
Kan je me het internetadres geven waar de index.html staat, dan kan ik het daar bekijken. Als je dat adres niet op dit forum wil zetten, kan je het per e-mail naar me sturen.
Paul
Onderwerp is gesloten.
- De Coster René
-
Auteur
Re: Flexitree naar website
30 nov 2014 13:43
Paul,
Hurray, hurray...
Ik denk dat het werkt.
Ik heb nog eens alle instellingen van mijn webdomein bekeken en geüpdate.
Maar voor de zekerheid stuur ik je toch nog (via mail) wat gegevens door om er je deskundig advies over te geven (of ik goed bezig ben).
Bedankt voor de medewerking en excuses als ik je te voorbarig heb lastig gevallen!
Mvg
René
Hurray, hurray...
Ik denk dat het werkt.
Ik heb nog eens alle instellingen van mijn webdomein bekeken en geüpdate.
Maar voor de zekerheid stuur ik je toch nog (via mail) wat gegevens door om er je deskundig advies over te geven (of ik goed bezig ben).
Bedankt voor de medewerking en excuses als ik je te voorbarig heb lastig gevallen!
Mvg
René
Onderwerp is gesloten.