Persoonskaart met of zonder toestemming

Lees meer

Persoonskaart met of zonder toestemming

13 nov 2014 17:33
Beste Han,

Ik heb vandaag een persoonskaart aangemaakt om te kijken naar de gewijzigde toestemmings-tekst en daarbij zag ik deze uitkomst:

"Ik verleen wel/geen toestemming om deze gegevens -behoudens adressen- op Internet te plaatsten.
(verwijder indien niet van toepassing)"

Volgens mij is dit hetzelfde als voorheen terwijl wij het over de wijziging hebben gehad betreffende de huidige focus op INTERNET bij de publicatie.
Mijn vraag is nu of de enige tijd geleden voorgestelde aanpassing wel of niet is uitgevoerd en zo ja wat doe ik dan fout, waardoor ik de bovenstaande tekst blijf houden.

Het voorstel was om de toestemming te geven of te weigeren voor alle vormen van publicatie en niet alleen voor het internet.

Dus bijv.:
Ik verleen wel/geen toestemming om deze gegevens -behoudens adressen- te publiceren.
(Doorhalen wat niet van toepassing is)

Met vriendelijke groeten,
Marius
Onderwerp is gesloten.
Lees meer

Re: Persoonskaart met of zonder toestemming

13 nov 2014 18:05
Beste Marius,

de voorgestelde wijziging is opgenomen in het sjabloon (15-8-2014) zoals ik u op de HCC dag vermeldde; edoch moet u wachten tot de eerstvolgende release van de Bonus rapporten. De laatste release was 11-8-2014. De eerstvolgende komt binnenkort uit.
Onderwerp is gesloten.
Lees meer

14 nov 2014 00:37
Beste Han,

Bedankt voor je bericht het klopt inderdaad wat je schrijft, ik ben mogelijk op het verkeerde been terecht gekomen toen ik in versiebeheer zag onder 'alle invoegtoepassingen B_team' dat Versie 2.25 (08-11-2014) 8 november 2014 als ik het goed vertaal op mijn PC staat.
Daarna een PK gemaakt en geen verandering gezien.
Betekend dit dat de 'Bonus rapporten' toch nog een aparte update krijgen?
Ik wacht rustig verder af.
Groeten,
Marius
Onderwerp is gesloten.
Lees meer

14 nov 2014 09:20
Marius

het "Alle invoegtoepassingen_ B_team' geeft aan dat er nieuwe en/of vernieuwingen zijn. Bij de Bonus rapporten Updates worden de Bonusversies gelijst en de vernieuwingen voor de eerstkomende release.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marius van Harten
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena